חיפוש עבודה: כך תמצאו את המשרה הבאה שלכם

מציאת משרה חדשה, בייחוד כשמדובר על משרות בכירות, היא אתגר לא פשוט במציאות של ימינו. איך צולחים את המשוכות של שוק העבודה בעידן הקורונה?

חיפוש עבודה חדשה הוא תמיד תהליך מאתגר, אבל אין ספק שבתקופה האחרונה הוא הפך למורכב מהרגיל. במצב בו חברות וארגונים רבים חדלו לעבוד כשורה, לא רק בעלי תפקידים זוטרים נאלצו לחשב מסלול מחדש. גם בעלי משרות בכירות מצאו את עצמם מתמודדים עם משבר תעסוקתי, בין אם בשל יציאה לחל"ת, פיטורין, שינוי תנאים או סגירת החברה. 

חיפוש עבודת בכירים
כך תמצאו את עבודת חלומותיכם.

ולמרות שהם מגיעים עם ניסיון רב, בהקשר של חיפוש עבודה בכירים מתמודדים לעתים עם שאלות רבות. חלקם כבר התרגלו למסגרת מסוימת ועברו בין תפקידים שונים, וכאשר הם נאלצים לחפש תפקיד חדש באופן אקטיבי – מדובר עבורם בפעולה פחות מוכרת. אם גם אתם מזדהים עם הסוגייה, הטיפים הבאים יעזרו לכם לעשות סדר. איך מחפשים, למי פונים וכיצד נמנעים מבזבוז זמן? איגדנו כאן מספר תשובות בנושא.

  1. עצרו רגע לפני שאתם פונים לרשת הקשרים שלכם – משרות בכירות לא תמיד מתפרסמות באתרים הגדולים, ולכן כשמדובר על חיפוש עבודה בכירים פונים לעתים לסיוע עם זאת, רבים מהם לא עוצרים בדרך ומגדירים את המטרה הבאה שלהם. כדי שתוכלו לקבל מענה מותאם. ודאו שאתם יודעים להסביר בבירור מהן ההזדמנויות שאתם מחפשים. הדבר יעזור לכם לחסוך זמן, יסייע לאנשים שמולכם להבין לאן להפנות אתכם וימנע עוגמת נפש.
  1. היעזרו במומחים – במקביל, תוכלו גם לפנות אל חברות כוח אדם שמתמחות בנושא של משרות בכירות. חברות כאלה מכירות היטב את הצרכים של הלקוחות, יודעות כיצד לסנן מועמדים ואיך ליצור את ההתאמה המושלמת ומשתמשות במודל של executive search שנועד לאתר מועמדים בצורה הטובה ביותר. אם אתם מתקשים בהגדרת התפקיד שמתאים לניסיון שלכם, הם יידעו כיצד לעשות זאת, לאן להפנות אתכם ואיך לעזור לכם לעבור ראיונות גם אם לא עשיתם זאת תקופה ארוכה. 

עברו לעומק על קורות החיים שלכם – סעיף שאולי נראה מובן מעליו, אבל חשוב לשים עליו דגש. בתהליך חיפוש עבודה בכירים לא תמיד מודעים לשינויים שעברו על עולם התעסוקה בזמן שחלף, ולכן קורות החיים שלהם עלולים להבליט זאת. תוכלו לפנות לגורם מקצועי כדי שייתן לכם משוב, יעזור לכם עם פורמט ויידע מה להדגיש. אם אתם נדרשים לצרף ציפיות שכר, כדאי גם להתייעץ בנוגע לתחום הזה על מנת לוודא מהי התשובה שרלוונטית עבורכם.

חיפוש עבודת בכירים
בואו לראות איך למצוא משרת בכירים בצורה הטובה ביותר.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these